מהם 4 השלבים שיאפשרו לך לשדרג את דירתך?

הסיכון הנמוך באופן יחסי להשקעות מסוגים אחרים,בשילוב האפשרות לייצר רווחים גדולים, הפך את תחום הנדל״ן לתחום המבוקש ביותר ע״י המשקיעים ככלי השקעה בטוח ואפקטיבי. לצד זה ראוי לציין כי השקעה בנדל״ן דורשת לימוד יסודי ומעמיק של השוק ואכן גם בתחום זה קיימים סיכונים שאותם ניתן להקטין בצורה משמעותית אם וכאשר מבצעים את ההשקעה באופן מקצועי.

צפייה בסרטון המצורף (7:44 דק׳) תציג בפניכם את ארבעת השלבים שעליכם לבצע על מנת למכור את דירתכם הישנה ולקנות דירה חדשה ומשודרגת וזאת מבלי להוסיף שקל אחד לשלום שאתם כבר משלמים!

בפתיחת הסרטון מציג דורון את ההתלבטות העיקרית של בעלי הדירות בישראל המעוניינים במעבר דירה, האם לקנות דירה חדשה או קודם למכור את הישנה. לשם כך מביא בפניכם דורון את ארבעת השלבים שעליכם לבצע ויאפשרו לכם קודם לקנות דירה ורק אז למכור את הישנה.
על פי התוכנית יש בפניכם שנתיים למכור את הדירה שלכם.

1) השגת ההון העצמי לקניית הדירה – על מנת לקנות דירה חדשה שמכירה גבוה מהדירה הישנה ללא הוספת תשלום נוסף מביא דורון דוגמא להמחשה: קניתם דירת 3 חדרים לפני 8 שנים בכ- 1,300,000₪, לאחר נטילת משכנתא בסך 400,00₪. כעת ברצונכם לקנות דירה ששוויה הוא 1,600,000₪. לשם כך יש לזכור שהבנק יממן חצי מסכום הדירה הישנה, כלומר, 650,000₪ מימון. מכאן שעליכם להשלים את ההפרש בין סכום המימון לסכום המשכנתא שנטלתם – עליכם להשיג 250,000₪.

2) טיפול במשכנתא ״ההון העצמי״ – לשם כך עליכם לבצע מספר צעדים: לקיחת הלוואה בה החוב הכללי של הקרן לא יגדל עם השנים, שבוודאות אינה כוללת קנסות פירעון וההחזר החודשי עליה נמוך.

3) טיפול במשכנתא על הדירה הקיימת – כלומר, עבור המשכנתא הנוכחית (400,000₪), ההחזר החודשי עומד על כ- 4,000₪. בעבור קרן וריבית. לשם כך עלינו להמיר את המשכנתא לכזו שאין בה קנסות, החוב אינו גדל ההחזר החודשי קטן, כך שנוכל לקחת הלוואה רווחית לרכישת הדירה החדשה. לדוגמא: כאשר קונים דירה מקבלן, הבנק יאשר לקיחת משכנתא לאחר ששולם 15% ממחיר הדירה החדשה. על פי הדוגמא מדובר בכ- 240,000₪, אלא שכבר שילמנו לקבלן 250,000₪ על חשבון הפרש ההלוואה שנותר זמין מהדירה הנוכחית.

4) לקיחת משכנתא על הדירה החדשה – בשאלה האם לקחת את ההלוואה כבר היום או בעת הכניסה לבית החדש ממליץ דורון לקחת כבר עכשיו מהסיבות הבאות: ריביות נמוכות שקיימות (אין לדעת כיצד ישתנו בעתיד), אין הצמדה למדד תשומות בנייה ואין תות בשינויים של רגולציה (העלאת מע״מ וכו׳). כמו כן יש לקחת את המשכנתא החדשה לאחר ייצור תמהיל הלוואה רווחי, כך שעד הכניסה לדירה החדשה התשלומים יהיו מופחתים וחשוב ביותר שעל פי המסלול יקטן החוב לבנק כבר מהחודש הראשון.

לסיום מציג דורון על פי הדוגמא הנ״ל כיצד ניתן להישאר עם אותו סכום של החזר חודשי (4,000₪), כפי שהיה בהלוואה בדירה בקודמת וע״י שינוי ויצירת תוכנית מימונית רווחית, להשלים את ההון העצמי בהלוואה ואף לשלם את ההלוואה החדשה לקבלן ובכל זאת להישאר על החזר חודשי כולל בסך 4,000₪. מבלי להוסיף שקל נוסף תוכלו למכור את הדירה הישנה ולהשתדרג לדירה שתמיד חלמתם!

המלצות ותגובות הגולשים

״עשינו בדיוק מה שהצעת ולאחר שנה וחצי עברנו לדירה שתמיד רצינו בלי להוסיף כסף״ עודד ל. נהריה

״בדיוק כשחשבתי שלעולם לא אשיג מספיק הון לדירה חדשה - תודה!!!״ארמנדו ד. רחביה

״אני רואה את כל הסרטונים שלך וממליצה לכולם, פשוט שווה להשקיע זמן וללמוד״ גלי פ. יהוד

סרטונים נוספים

3 המסמכים שצריך בשביל שהבנק יסכים לתת לך משכנתא

לחץ לצפייה

האם אישור עקרוני טלפוני מחייב את הבנק?

לחץ לצפייה

מהי תקופת חסד - גרייס?

לחץ לצפייה

הפרמטר החשוב ביותר בהלוואת המשכנתא שלך

לחץ לצפייה