הפיכת המשכנתא שלך למשכנתא רווחית

רוב האנשים יודעים שעליהם לתכנן את מסלול המשכנתא שלהם על מנת לחסוך, אלו המצויים כבר בתהליך התשלום יודעים שעליהם לבצע מחזור משכנתא ולייעל, עם זאת רבים אינם פועלים בדרך האידיאלית עבורם מתוך בלבול וחוסר הבנה מקיפה בתחום המימון והמשכנתאות. לשם כך מציג מנכ״ל ״פשוט משכנתא״, עומר דורון, דרך יעילה להפיכת המשכנתא מנטל כלכלי לעסק רווחי. על פי 5 השלבים אותם מציג בסרטון, כל אחד מכם יכול להרוויח, זה בידיים שלכם!

צפייה בסרטון המצורף (7:01 דק׳) תציג בפניכם נוטלי המשכנתאות בישראל, כיצד ניתן להפוך את המשכנתא שלכם למשכנתא רווחית ע״י מספר שלבים ולהתחיל להרוויח כבר מהתשלום הראשון!

בפתיחת הסרטון מסביר דורון שהתהליך לייעול מסלול המשכנתא אינו מורכב כפי שנדמה ואף פשוט למדי אם פועלים על פי הדרך הנכונה. נשאלת השאלה מה ניתן להרוויח ממחזור המשכנתא?

– קיצור תקופת המשכנתא.

– הקטנת ההחזר החודשי.

– אפשרות למשיכת כסף לעובר ושב.

5 השלבים שעל כל נוטלי המשכנתאות לעבור כדי להפוך את המשכנתא שלהם לרווחית:

1) הוצאת דו״ח יתרות לסילוק – מסמך שמוציאים מהבנק למשכנתאות ומהווה ״צילום רנטגן״ של המשכנתא ומציג את מצב ההלוואה. מתו המסמך ניתן להוציא פרטים כמו: סוג ההלוואה, כמה שנים נותר לשלם, כמה כסף שולם עד כה, מהי יתרת החוב וכו׳. ניתן לקבל את הדו״ח אך ורק דרך המוקד הטלפוני של הבנק למשכנתאות.

2) ניתוח המשכנתא – יש לנתח לפי הפרמטרים הבאים:
– סכום ההלוואה שנותר.
– סכום ההלוואה שהבנק יקבל בסוף התקופה.
– מספר השנים שנותרו לתשלום.
– ביצוע השוואה לאלטרנטיבה רווחית יותר.
– בנקודה זו מבהיר דורון שרבים טועים כאשר מתפתים להצעת היועצים בבנק המבטיחים חיסכון של 60-80 אלף ש״ח, זו טעות משום שניתן לחסוך סכום גבוה יותר בד״כ כאשר בוחנים הצעות נוספות שאינם מגיעות מתוך המערכת הבנקאית עצמה.

הפיכת המשכנתא למשכנתא הרווחית ביותר – יש להישען על 3 פרמטרים מרכזיים:
– הימנעות/מזעור קנסות עתידיים (צריך לשנות משכנתא בכל כמה שנים).
– הקטנת החוב לבנק כבר מההתחלה.
– השגת החזר חודשי יחסית יציב.

4) הגשת התמהיל הרווחי לבנק מתחרה – יש לגשת עם התמהיל הרווחי ביותר לבנק המתחרה בבנק שבו קיימת המשכנתא. בנק מתחרה ייתן ריביות זולות יותר על מנת להפוך אתכם לאחד מלקוחותיו.

5) הגשת אישור הריביות לתמהיל החדש לבנק בו קיימת ההלוואה – לאחר שניגשתם עם התמהיל לבנק מתחרה והשגתם את אישור הריביות ממנו לתמהיל הרווחי ביותר, חוזרים לבנק הישן ומציגים את ההצעה בפניו. הבנק אליו אתם שייכים יעשה מעל ומעבר למנוע מכם מעבר לבנק אחר ולכן ייאלץ להתעלות על הצעת הבנק המתחרה ויאפשר לכם ריביות טובות יותר לטובת התמהיל החדש.

לסיום חוזר דורון ומדגיש עד כמה חשוב לבצע מחזור של המשכנתא וזאת על מנת לעצור את רצף התשלומים המכבידים שפוגעים בכל אחד ואחת מאתנו בכל חודש וע״י ביצוע השלבים בצורה נכונה ניתן להבטיח שקט ואיכות חיים כמו שתמיד חלמתם!

המלצות ותגובות הגולשים

״7 דקות סרטון שמובילים לסכום ענק של חיסכון!
אין עליך הצלת אותנו מהפסדים מיותרים״ורדה נ. קריית שמונה

״לכל מי שמעוניין בחלק מהסרטונים יש קישור לאבחון משכנתא בחינם!
שווה לחפש זה חוסך!״אביתר ט. יפו

״בדיוק כשחשבנו שהדברים כבר לא בידיים שלנו ונצטרך להמשיך לסבול עוד שנים,
תודה!עמרי ו. נתיבות

סרטונים נוספים

3 המסמכים שצריך בשביל שהבנק יסכים לתת לך משכנתא

לחץ לצפייה

האם אישור עקרוני טלפוני מחייב את הבנק?

לחץ לצפייה

מהי תקופת חסד - גרייס?

לחץ לצפייה

הפרמטר החשוב ביותר בהלוואת המשכנתא שלך

לחץ לצפייה