איך למקסם את הרווח בעסקאות אקזיט?

עסקאות אקזיט בתחום הנדל״ן מוכרות למשקיעים רבים בתור עסקה בה קונים נכס מתחת למחיר השוק הנוכחי ומוכרים אותה תוך פרק זמן מוגדר להפקת רווחים. עסקאות אלו זוכות להגבלה מבנק ישראל ולשם כך מציג יו״ר ״פשוט משכנתא״, עומר דורון את הדרך הבטוחה להפיק רווח מקסימלי מתוך סוג זה של עסקאות, על אף ההגבלות.

צפייה בסרטון המצורף (3:47 דק׳) תבהיר למשקיעים מבינכם כיצד ניתן להתגבר על הגבלות בנק ישראל ולמקסם את הרווח שלכם בעת ביצוע עסקת אקזיט על ידי מספר מהלכים פשוטים.

בפתיחת הסרטון מציג דורון את 2 הגורמים המרכזיים שאחראים על הפקת רווחים מקסימלית.

1) קנס – עמלת פירעון מוקדם, כלומר החזרת המשכנתא לבנק לפני הזמן שנקבע בעת לקיחתה, צעד זה הכרחי בעסקאות אקזיט בשל היותן קצרות טווח ולכן כבר ידוע לנו מראש שנאלץ לפרוע את ההלוואה לפני הזמן.

2) גידול בקרן ההלוואה – חשוב ביותר לוודא שהחוב לבנק (קרן ההלוואה) לא יגדל במהלך הזמן, כמו כן על אף שמשקיעים רבים לא מייחסים לכך חשיבות יש להתחשב בנושא המימון. לצורך הבהרת העניים מציג דורון דוגמא לעסקה בה הרווח לפני המימון הוא 80,000₪. על אף הצפי לרווח המדובר יש לקחת בחשבון שקרן ההלוואה גדלה בכ- 5,000₪ בטווה הזמן שעבר בין הקנייה למכירה וישנה עמלת פירעון מוקדם על סך 15,000₪. בעסקה שכזו קטן הרווח ב 25% שהם 20,000₪.

ב- 5 למאי, 2011, הכריז בנק ישראל על הגבלות בעסקאות אקזיט, זאת בשל העובדה שרבים לקחו הלוואה על בסיס פריים שאינה מחייבת קנס פירעון והחוב בהלוואה מסוג זה אינו גדל.
כיום, על פי תקנות הבנק, ניתן לקחת עד שליש מסכום ההלוואה על בסיס פריים, דבר יצר בעיה לכלל משקיעי הנדל״ן. לשם כך מסביר דורון כיצד ניתן לפתור סוגיה זו.

• אפשרות ראשונה – יצירת תמהיל עם שילוב של מסלולים ללא קנסות ובהם החוב לא יגדל במהלך הזמן.

• אפשרות שנייה – לאנשים שלהם נכס אחד ויותר, לקיחת 100% הלוואה על בסיס פריים כ״הלוואת גישור״ עד שנתיים, כלומר בסוג זה של הלוואה ישלמו לבנק במשך שנתיים רק את הריבית.

לסיום לאחר שהסביר בקצרה לכל אותם משקיעי נדל״ן שעמדו בפני סוגיית ההגבלות בעסקאות האקזיט כיצד ניתן להפיק רווח מקסימלי מתוך ההשקעה, ממליץ דורון לכל לוקחי המשכנתאות לקבל אבחון ללא עלות של המשכנתא שלהם במצבה הנוכחי, ע״י מילוי פרטים אישיים ושליחה למערכת ״פשוט משכנתא״, יזכה כל אדם לגלות בכמה שנים יוכל לקצר את תקופת המשכנתא מבלי לשנות את גובה ההחזר החודשי ועד כמה ניתן להקטין את ההחזר החודשי בתקופה שנותרה לתשלום.

טופס מילוי הפרטים לצורך האבחון נמצא בקישור בתחתית הסרטון, לאחר שליחת הפרטים ייצרו אתכם קשר ותזכו לקבל את ממצאי האבחון וכיצד תוכלו לשפר את מצבכם בעתיד.

המלצות ותגובות הגולשים

״מגוון סרטונים מקצועיים ביותר, כל פיסת מידע בהם מתורגמת לאלפי שקלים של רווח וחיסכון״ ארנון ח. גבת

״אין ספק שעסקת אקזיט שמנוהלת נכון ובצורה מקצועית יכולה להפיק הרבה כסף, תודה על העזרה״ נירית א. לוד

״צודק לחלוטין! אל תבהלו מהגבלות בנק ישראל, יש דרכים להתעלות מעליהן ולהרוויח מקסימום רווח״ בן א. אילת

סרטונים נוספים

3 המסמכים שצריך בשביל שהבנק יסכים לתת לך משכנתא

לחץ לצפייה

האם אישור עקרוני טלפוני מחייב את הבנק?

לחץ לצפייה

מהי תקופת חסד - גרייס?

לחץ לצפייה

הפרמטר החשוב ביותר בהלוואת המשכנתא שלך

לחץ לצפייה