איך המדינה תעזור לך עם זכאות משכנתא?

4 היתרונות בהלוואת הזכאות למשכנתא ואיך אנחנו נוכל להפוך את ההלוואה שלכם ליעילה הרבה יותר

אם אתם שוקלים לרכוש בית, וזו תהיה הפעם הראשונה בה אתם נוטלים הלוואת משכנתא – חשוב שתכירו את הזכאות להלוואה בתנאים מועדפים מטעם משרד הבינוי והשיכון הניתנת על ידי הבנקים. הזכאות להלוואה זו נקבעת על פי נקודות זיכוי שגובהן נקבע על פי שאלון שתמלאו – וההלוואה ניתנת בתנאים טובים וביתרונות גדולים.

מי שזכאי לקבל הלוואה במסלול הזכאות מטעם משרד הבינוי והשיכון, חשוב מאוד שיקרא מאמר זה, וחשוב שיבין – כשתיעזרו בנו בהרכבת ההלוואה שלכם, בהנחה שההלוואה שתיקחו תורכב מהלוואת משרד השיכון ומהלוואת זכאות למשכנתא משלימה דרך הבנקים, תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים לאורך חיי ההלוואה. הנה ההסבר המלא:

4 היתרונות של הלוואה במסגרת הזכאות מטעם משרד הבינוי והשיכון

הלוואת הזכאות ניתנת לזוגות שזו להם רכישת הנדל"ן הראשונה (והלוואת המשכנתא הראשונה שהם נוטלים) בלבד, והיא ניתנת בתנאים מועדפים על פני התנאים המוצעים על ידי כל הבנקים בישראל. הנה היתרונות של הלוואת המשכנתא לזכאים:

למה חשוב להיעזר בנו, במיוחד בנטילת הלוואת משכנתא הכוללת הלוואה לזכאים?

חשוב לדעת, כי על אף שהגוף הקובע את תנאי ההלוואה לזכאים הוא משרד הבינוי והשיכון – מי שייתן לכם את ההלוואה בפועל, הוא הבנק דרכו תיטלו את הלוואת המשכנתא. על כן, ועל מנת "לצמצם הפסדים", הבנקים נוטים להציע הצעות בריביות גבוהות יותר בהלוואה המשלימה להלוואה לזכאים. זו אינה גזירה, ואין זה מכורח המציאות, שתתבקשו לשלם ריביות עתק בתנאי המשכנתא המשלימה להלוואה לזכאים – היכרות טובה עם שוק המשכנתאות, יכולת לבנות תמהיל משכנתא נכון ואסטרטגיה ברורה בנוגע לגובה ריבית הוגן- יפחיתו את הריביות במסלולי המשכנתא המשלימה שלכם ויחסכו עשרות אלפי שקלים מסך התשלומים לאורך חיי המשכנתא.

 

התקשר עוד היום 1700-700-041 או צור קשר, ואנו נשמח להציע לכם ייעוץ משכנתא הכולל בניית תמהיל המותאם לצרכים שלכם ואופטימלי עבורכם, עם או בלי רכיב של משכנתא בתנאים לזכאים, השירות שלנו יסייע לכם לחסוך כספים רבים לאורך חיי המשכנתא.