מהם 2 הפרמטרים שישפרו את השקעת הנדל״ן שלך?

השקעות נדל״ן הן כלי ההשקעה האפקטיבי ביותר שקיים בשוק. הסיכון הנמוך באופן יחסי להשקעות מסוגים אחרים, בשילוב האפשרות לייצר רווחים גדולים והזדמנויות עתידיות הפך את הנדל״ן לתחום המבוקש ביותר ע״י המשקיעים. לצד זה ראוי לציין כי השקעה בנדל״ן דורשת לימוד יסודי ומעמיק של השוק ואכן גם בתחום זה קיימים סיכונים שאותם ניתן להקטין בצורה משמעותית אם וכאשר מבצעים את ההשקעה באופן מקצועי.

צפייה בסרטון המצורף (4:19 דק׳) תציג בפניכם את 2 הפרמטרים החשובים ביותר בביצוע בהשקעות נדל״ן ותאפשר לכם לבצע השקעה מקצועית שתחסוך עשרות אלפי שקלים ואף תניב רווחים גדולים בעתיד.

בפתיחת הסרטון, מציג יו״ר ״פשוט משכנתא״, עומר דורון את אחד התחומים המובילים בתחום השקעות הנדל״ן והוא עסקאות של השבחת נכסים. תחום זה מכיל בתוכו מספר סוגים של עסקאות אפשריות, ביניהן: עסקת פינוי-בינוי, תמ״א 38, עלייה עתידית של מכירי שכירויות ועוד.

על מנת להסביר את הנושא היטב, מביא דורון דוגמא להמחשה:
זוג אשר קנה דירה להשקעה בפרויקט של תמ״א 38. השכירות המתקבלת נכון להיום עומדת על כ- 3,200₪ לחודש. גובה המשכנתא הוא 660,00₪, הזוג רוצה ״מרווח ביטחון״ בין סכום השכירות החודשי לבין סכום תשלום ההחזר החודשי של המשכנתא.

תחילה פנה הזוג לבנק למשכנתאות לצורך יצירת תמהיל הלוואה. הבנק בתגובה בנה לזוג תמהיל סטנדרטי בו חולק הסכום ל-3 חלקים, כאשר שליש מהסכום הוא בהלוואה על בסיס ריבית פריים ל- 25 שנה, שליש נוסף בהלוואה בריבית קבועה צמודת מדד ל- 25 שנה והשליש הנותר בהלוואה בריבית משתנה כל 5 שנים ל- 25 שנה.
סך ההחזר החודשי יעמוד על 2,900₪ לחודש, תום התקופה יקבל הבנק יותר מ- 1,363,000₪.

דורון ממשיך בהצגת 2 הפרמטרים שמשקיעים שוכחים ועלולים לגרום להפסד כספי בעסקה:

• החזר חודשי בטווח קצר (במהלך תקופת ההשבחה) – בשל עבודות הבנייה מחיר השכירות יורד ל- 2,200₪ וסכום ההחזר החודשי של המשכנתא נותר גבוה יותר על כ- 2,900₪. כלומר, בתקופה של כשנתיים בהן תתבצע ההשבחה יוציא המשקיע בכל חודש 700₪ שהם 16,800₪ מבוזבזים בתום תקופה של 25 שנה.

• החזר חודשי בטווח בינוני (בתום תקופת ההשבחה) – לאחר סיום תקופת הבנייה סכום השכירות החודשי יעלה ל- 4,200₪ וסכום ההחזר החודשי של המשכנתא יישאר על כ – 2,900₪.

לטובת הזוג הנ״ל בנה דורון ״תכנית מימונית רווחית״ ובה ההחזר החודשי בזמן תקופת הבנייה יעמוד על כ- 1,900₪ בלבד כך שגם בתקופה זו ירוויח הזוג 300₪ בכל חודש לאחר תשלום המשכנתא. על פי התוכנית שבנה, חצי מסכום המשכנתא יהיה בתוכנית בו החוב קטן מהחודש הראשון והחצי השני במסלולים הדוחים את תשלום עד לתום תקופת הבנייה. בתום תקופת ההשבחה ההחזר החודשי יעמוד על כ- 3,900₪, לא צורך בשינוי במסלולי המשכנתא. הבנק יקבל 924,000₪ לאחר תקופה של 18 שנים

הפער בין התוכניות עומד על כ- 438,800₪ וקיצור של 7 שנים.

לסיום מסביר דורון שעל מנת לבצע עסקאות נדל״ן מקצועיות שיניבו רווחים יש להצטייד הן בידע על תחום הנדל״ן והן ביד בתחום המימון, שילוב בין השניים יוביל להשקעה בטוחה, חיסכון בהוצאות מיותרות והפקת רווחים מקסימליים מתוך ההשקעה. כמו כן מציע לאלו הנתונים בעת החזר המשכנתא שלהם אבחון ללא עלות. טופס מילוי הפרטים לצורך האבחון נמצא בקישור בתחתית הסרטון, מלאו ויצרו אתכם קשר בהקדם עם פתרונות לעתיד טוב יותר.

המלצות ותגובות הגולשים

״גאוני! עשיתי בדיוק מה שהצעת וחסכתי יותר מ- 350,000₪, פשוט ובקלות״
בני ע. יוקנעם

״תודה על המידע החשוב - חבל שהבנק למשכנתאות לא פועל באותה צורה״ טללית ק. מבשרת ציון

״ביצעתי תכנית מימונית בפשוט משכנתא וחסכתי 460,000₪ ו 9 שנים של שעבוד לבנק״ בתיה ר. נתניה

סרטונים נוספים

3 המסמכים שצריך בשביל שהבנק יסכים לתת לך משכנתא

לחץ לצפייה

האם אישור עקרוני טלפוני מחייב את הבנק?

לחץ לצפייה

מהי תקופת חסד - גרייס?

לחץ לצפייה

הפרמטר החשוב ביותר בהלוואת המשכנתא שלך

לחץ לצפייה