יש לך חובות, המשכנתא היא הפתרון עבורך

אנשים רבים סוחבים עמם את נטל החובות לאורך חלק גדול מחייהם. לרוב האנשים יש חובות נוספים מלבד המשכנתא שלהם, חובות לחברות כרטיסי האשראי, חובות למקום העבודה, הלוואות נוספות שנלקחו מהבנק וכמובן, הדבר שיש לרוב מדינת ישראל ״אוברדרפט״ - ריבית על המינוס. עומר דורון, יו״ר ״פשוט משכנתא״ מסביר בסרטון קצר מדוע כדאי להשתמש במשכנתא לפתור את הבעיות שנצברו וכיצד נטילת משכנתא נכונה יכולה להביא לחיסכון של אלפי שקלים!

צפייה בסרטון המצורף (3:47 דק׳) תציג בפני כל אותם אנשים שסוחבים את עול החובות על גבם שישנה דרך טובה להתנער מהם והדבר תלוי ביצירת משכנתא במסלול הנכון כך שתחסוך עליות מיותרות ותוריד את הנטל.

בפתיחת הסרטון מסביר דורון שהבעיה בחובות הנצברים המוזכרים לעיל הן שבהלוואות הללו שהן לתקופות קצרות ולכן מאוד יקרות, ישנן ריביות באזור הפריים +6% ואף יותר, משמע ריביות של 8.25% וגבוה מזה, בשל תקופת ההלוואה הקצרה הדבר גורר החזרים חודשיים מאוד גבוהים!

כך למשל, אם ההחזר החודשי לחודש בגין נטילת המשכנתא הוא 3,000₪ וסכום ההלוואות הנוספות עומד על החזר של 2,000₪, סך הכל ההחזר החודשי עומד על כ- 5,000₪!
הבעיה במצב הנתון היא שבשל ההחזר החודשי הגבוה רבים לוקחים הלוואות נוספות לכיסוי אלו הקיימות ונכנסים למעגל רשע של הלוואות שמסרבות להגיע אל סופן.

על פי דורון, הפתרון טמון במשכנתא!
לשם הבהרת העניין מוצגת תקנת בנק ישראל שנחקקה ב- 1/1/2013 המציינת שבהלוואה על חשבון נכס קיים ניתן לקבל עד 50% מימון מהבנק. כך למשל כאשר יש בידינו נכס בווי 1,000,000₪ ועליו לקחנו הלוואה בסך 400,000₪, כלומר, נוצל 80% מסכום המימון המותר ע״י הבנק.

מכאן יוצא שנותרה בפני הלווים האפשרות לקחת 100,000₪ נוספים שבעזרתם ניתן לכסות את שאר החובות.
פעולה זו נקראת ״הקטנת ההחזר החודשי על סך ההלוואות״, פריסת משכנתא מחדש לתקופות טובות יותר כך שיקטן החוב מהתשלומים הראשונים.

במידה ו 50% מימון מסך הנכס אינם מספיקים לכם לצורך כיסוי החובות, מגלה דורון לקהל הלווים כיצד ניתן להשיג מימון עד 70% משווי הנכס הקיים בפרצה שמצא בחוק, וזאת באופן חוקי לחלוטין מבלי לעבור על תקנת בנק ישראל.

לשם כך על הלווים לקחת ״הלוואה לשיפוץ הנכס״, בהלוואות מסוג זה הריביות יקרות יותר מהלוואות הדיור, אך זולות יותר מהלוואות המוגדות לכל מטרה אחרת. מהרגע בו הגדרנו את ההלוואה ככזו המיועדת לשיפוץ, כלומר, הבאנו הצעת מחיר לשיפוץ הנכס, ניתן לקבל עד 70% מימון ובכסף שנותר לכסות את החובות הנוספים, גם אם בפועל לא באמת נבצע שיפוץ בנכס.

לסיום, לאחר שמבהיר לכל אותם אנשים שסובלים ממחסור באפשרויות לכיסוי החובות שעוד לא אבדה תקוותם, מגלה דורון לקהל עוד אחד מסודות התחום ומראה את הדרך הבטוחה והחוקית לצאת מהבוץ אליו נקלעו.
לווים בהווה ובעתיד המעוניינים בעוד ידע מעמיק ושימושי בתחום המשכנתא מוזמנים למלא טופס ובו ניתן לכתוב פרטים אישיים ואף נתוני משכנתא קודמת ולקבל אבחון מלא ללא עלות. טופס המילוי נמצא בקישור בתחתית הסרטון, מלאו ויצרו אתכם קשר בהקדם עם דרך פעולה שיכולה לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים.

המלצות ותגובות הגולשים

״הלוואי והייתי רואה את הסרטון הזה לפני כמה שנים, אבל עדיף מאוחר מאשר…״ אריה ח. רחובות

״ניסינו את השיטה של השיפוץ וזה עובד! קבלנו עוד 200,000₪!!״ רונה ג. פתח תקווה

״זה לא הסרטון הראשון שלו שאני רואה ואני חייב להודות שכל משפט שווה חיסכון ענק״עדנה ט. כרמיאל

סרטונים נוספים

3 המסמכים שצריך בשביל שהבנק יסכים לתת לך משכנתא

לחץ לצפייה

האם אישור עקרוני טלפוני מחייב את הבנק?

לחץ לצפייה

מהי תקופת חסד - גרייס?

לחץ לצפייה

הפרמטר החשוב ביותר בהלוואת המשכנתא שלך

לחץ לצפייה