עומר דורון- יועץ משכנתא

לרוב האנשים, משכנתא היא ההלוואה החשובה, המורכבת והגדולה ביותר שנאלצו או יאלצו לקחת. הידע המצומצם והמחסור במידע התחום המימון והמשכנתאות, אינם מאפשרים ללקוחות רבים להשיג את ההלוואה בתנאים מקסימליים. מגבלה אשר מוכרת לכל פקידי הבנקים למשכנתאות האמונים על ייעוץ המשכנתא ומקלה עליהם להשיג את האינרטסים של הבנק. להם זה שווה טפיחה על השכם בסוף החודש לכם זה עולה המון כסף.

 הפתרון הוא לקבל ייעוץ משכנתא אובייקטיבי שאינו שייך לאחד הבנקים. החיפוש אחר יועץ משכנתא שילווה אותם לכל אורך התהליך במקצועיות ויעילות תוך שהוא מכיר את דרך פעולתו הבנק ודואג ליצירת התנאים האידיאליים עבורם הוליד את המקצוע שחשיבותו הרבה מתחילה להתברר יותר עבור רבים בשנים האחרונות – יועצי משכנתאות.

 

אודות המייסד עומר דורון

עומר דורון, יו"ר פשוט משכנתא הגיע לתחום הנדל"ן לפני כעשור לאחר רכישת דירתו הראשונה להשקעה ובפעולה זו נחשף לשני דברים שהפריעו לו בעת לקיחת המשכנתא: החוב לבנק גדל מידי חודש למרות התשלום החודשי לבנק, ובנוסף בעת מכירת הדירה הראשונה להשקעה ופירעון המשכנתא הוא נאלץ לשלם קנס גבוה.
בתחילת הפעילות של פשוט משכנתא עומר נחשף לזוג שלקח הלוואה ע"ס 522,000 שקלים כאשר במשך 78 חודשים שילמו לבנק יותר מ- 250,000 שקלים, בעוד שהחוב לבנק רק הלך וגדל מ- 522,000 שקלים ל- 581,000 שקלים וזאת לאחר שעמדו בתשלומים החודשיים לבנק. עומר פנה לבנקאי בכיר שיסביר לו את פשר הגידול בחוב המשכנתא למרות שהבנק קיבל מידי חודש את תשלומי המשכנתא. הבנקאי הבכיר אמר: "אין מה לעשות, הבנק צריך להרוויח וככה עובד עולם המשכנתאות.

בהתחלה משלמים הרבה מאוד כסף על ריביות והצמדות ולאחר מכן מתחילים לשלם על החוב לבנק ולנגוס מהקרן". משפט זה גרם לעומר להבין שלבנק יש אינטרס מאוד גדול להרוויח כסף ועל כן כל מי שמייעץ ולמד את נושא המשכנתאות במערכת הבנקאית משרת את מטרות הבנק: איך לסייע לבנק לייצר רווחים גבוהים יותר. מצב זה כמובן פוגע בנו, נוטלי המשכנתאות, אשר מגדילים את הרווחים האדירים שהבנק מניב עקב הבורות הרבה הקיימת בתחום.

במשך חצי שנה עומר דורון חקר לעומק את כל נושא המשכנתאות על כל היבטיו: בחינה של מדדים היסטוריים, סוגי ההצמדות וכל לוחות הסילוקין ומצא שיטה בה החוב לבנק קטן כבר מתשלומי המשכנתא הראשונים. משהבין שיש בידיו שיטה מנצחת, הוא פיתח ושכלל את השיטה שעם הימים הפכה לשיטה היוצרת משכנתא רווחית, סייע עומר לאלפי משפחות לחסוך בתשלומי המשכנתא במאות אלפי שקלים, לקצר משמעותית את תקופת ההלוואה ולהקטין את ההחזרים החודשיים של תשלומי המשכנתא.
במהלך השנים עומר הוציא 2 ספרים בתחום המימון: הספר הראשון הוא: "השיטה ליצירת משכנתא רווחית ובטוחה" והספר השני הוא: "איך לקנות נכסים ללא הון עצמי". במהלך השנים עומר הפך לאוטוריטה בתחום ייעוצי המשכנתאות והוא מופיע לעיתים תכופות בפני ארגונים וקהלים גדולים.

עומר בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון מהמכללה למנהל ובעל תואר שני במנהל עסקים.
בנוסף הוא מופיע בתכניות טלוויזיה רבות, אתרי אינטרנט מובילים, תכניות רדיו ועיתונות הכתובה.

 

השלבים בקבלת ייעוץ משכנתא

  • הכרת הלקוח וצרכיו לשם השגת משכנתא בתנאים אידיאליים
  • ביצוע מחקר ויצירת תמהיל אידיאלי בהתאם לצרכי הלקוח
  • סיוע בגיבוש תוכנית הפעולה והגשתה
  • ניהול משא ומתן עם הבנקים
  • ליווי אישי עד אישור וחתימת ההלוואה

 

התכונות החשובות ביועץ משכנתאות

  • בקיאות וניסיון בתחום המימון וניהול הכספים
  • הכרת המערכת הבנקאית על בוריה
  • ייעוץ וליווי מלא של הלקוח לכל אורך התהליך
  • זמין בשעות שאינן מצומצמות כמו הבנקים השונים
  • יכולת חיזוי והבנת התמונה הכלכלית העתידית

כיוון שלרובנו המוחלט אין את הנגישות לידע והמידע ולא את הזמן והכוחות להתנהל מול הבנקים כדי להשיג את המשכנתא האידיאלית, בהתחשב בכך שמדובר בהלוואה המורכבת והחשובה ביותר בחיינו – שימוש בעזרתו של יועץ משכנתאות היא בחירה נכונה. אנחנו נלווה אתכם לכל אורך התהליך לקבלת המשכנתא הרווחית אשר תחסוך לכם כסף רב לאורך חיי ההלוואה.